Over

Ger Nijkamp bouwt merken. Expert in de effectieve kruisbestuiving tussen merk, media en mensen. Hij helpt door nuchtere analyse, helder advies en praktische implementatie. Hij deelt door hierover te schrijven en spreken.

Twitter
Linkedin
Google+
Pinterest
Facebook

De ROI van contentmarketing

Ricoh Nederland KantoorContentmarketing is momenteel een gespreksonderwerp voor vrijwel elke marketeer. Wat begon als een online discussie over contentmarketing in mijn Twitter tijdlijn naar aanleiding van een artikel van Cor Hospes, is een heus offline event worden.

Onder aanvoering van het toonaangevende Marketingfacts gaan we een forumdiscussie houden over de ROI van contentmarketing. Marketingfacts nodigt iedereen uit om mee te komen praten. In het mooie hoofdkantoor van Ricoh..!

Vrijdag 6 februari vanaf 15:00 uur verzamelen een keur aan online denkers op het gebied van marketing, communicatie en social media in ’s-Hertogenbosch. Onder anderen Cor Hospes, Suzanne de Bakker, Jan Willem Alphenaar, Roos van Vugt, Tristan Lavender, Edwin Vlems en Ronald Voorn schuiven bij deze discussietafel aan.

Zelf marketing collega’s uit jouw eigen netwerk uitnodigen voor dit evenement..? Doen..! Zij hoeven zich alleen maar aan te melden via deze link. Ga je hierover Twitteren..? Gebruik dan deze hashtag: #deROIvanCM. Ik hoop je op 6 februari persoonlijk te mogen ontmoeten bij Ricoh in ‘s-Hertogenbosch..!

2 reacties bij De ROI van contentmarketing

Laat een reactie achter

 

 

 

Je kunt gebruik maken van deze tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>