Over

Ger Nijkamp bouwt merken. Expert in de effectieve kruisbestuiving tussen merk, media en mensen. Hij helpt door nuchtere analyse, helder advies en praktische implementatie. Hij deelt door hierover te schrijven en spreken.

Twitter
Linkedin
Google+
Pinterest
Facebook

Over

Ger Nijkamp bouwt merken. Expert in de effectieve kruisbestuiving tussen merken, media en mensen. Hij helpt door nuchtere analyse, helder advies en praktische implementatie. Hij deelt door hierover te schrijven en spreken.

In de afgelopen 15 jaar heeft hij vanuit bedrijfsperspectief in de meest brede zin van het woord kennis opgebouwd rond de (on)mogelijkheden en effecten van digitale kanalen als drager van de online conversatie, product branding en marketing of corporate identity.

Het effectief overbrengen van een boodschap of identiteit vereist een zorgvuldig gebalanceerde mix van on- en offline (sociale) media en bijbehorende communicatiemethodes. Die wereld is continu in beweging dankzij nieuwe mogelijkheden die vrijwel dagelijks opduiken. Wisselende combinaties van content, dialoog, vormgeving en techniek vragen om brede, strategische maar ook praktische kennis met een sterk inzicht om doelgroepen te bewegen.

Specialismen: online marketing, social media, crossmedia en communicatie, management corporate identity en product branding, organisatie content creatie en media beheer.