Over

Ger Nijkamp bouwt merken. Expert in de effectieve kruisbestuiving tussen merk, media en mensen. Hij helpt door nuchtere analyse, helder advies en praktische implementatie. Hij deelt door hierover te schrijven en spreken.

Twitter
Linkedin
Google+
Pinterest
Facebook

Rhythm of the factory

Een goed voorbeeld van ‘anders naar dingen kijken’: ‘Rhythm of the factory‘. We kennen allemaal de saaie, corporate video’s van fabrieken. Hoe maak je die omgeving interessant..? Er zijn verschillende oplossingen, maar deze vorm van storytelling is wel érg creatief en goed uitgevoerd. Waarmee het niet de bedoeling is dat elke marketing- communicatie afdeling hun fabriek muziek laat maken. Laat het een inspiratiebron zijn om er achter te komen hoe jouw productieomgeving op een interessante manier kan worden gepresenteerd. En daardoor ook gedeeld.

Laat een reactie achter

 

 

 

Je kunt gebruik maken van deze tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>