Over

Ger Nijkamp bouwt merken. Expert in de effectieve kruisbestuiving tussen merk, media en mensen. Hij helpt door nuchtere analyse, helder advies en praktische implementatie. Hij deelt door hierover te schrijven en spreken.

Twitter
Linkedin
Google+
Pinterest
Facebook

Verschuivingen mediagebruik in kaart gebracht

Ofcom Adults’ Media Use and Attitudes Report 2014 Ofcom heef de 2014 editie van haar jaarlijkse Adults’ Media Use and Attitudes Report uitgebracht. Een overzicht van het mediagebruik in de UK, trends en ontwikkelingen. Het bestrijkt het complete speelveld van televisie, radio, mobiel, games en internet. Een prachtig inkijkje in hoe hard de wereld verandert. Het einde van papier -in de rol van verspreider van informatie- is duidelijk nabij. Binnen een paar jaar zal de smartphone voor de meeste mensen de algemene en centrale informatie voorziener zijn. Als je alle data uit het onderzoek wilt lezen, dan kun je hier terecht (PDF).

Laat een reactie achter

 

 

 

Je kunt gebruik maken van deze tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>