B-to-B-Marketingcongres met Maarten Bouwhuis

Over Ger Nijkamp

Het effectief communiceren van proposities en omzetten in meetbare conversie vereist slimme multichannel marketing, tactieken en tools. Vanuit mijn brede marketing- en communicatie managementervaring breng ik voor organisaties beproefde methodes en een pragmatische aanpak mee. Daardoor ben ik in staat doelgerichte campagnes en klantervaringen in te richten waarbij mensen, processen en platformen naadloos op elkaar aansluiten. Waaruit concrete, op data gebaseerde nieuwe inzichten ontstaan en groeikansen tastbaar worden.

Ik zet punten op de horizon. Geloof in leiden door delen van visie voor de lange termijn en het geven van duidelijke kaders voor succes op korte termijn. Vanuit mijn brede achtergrond maar ook praktische operationele ervaring beweeg ik mijzelf gemakkelijk binnen organisaties waarbij ik graag mensen en idee├źn samenbreng. Altijd met het toevoegen van waarde voor klanten en commercieel succes voor het bedrijf als doel. Inzichten en kennis deel ik graag door hierover te schrijven en spreken.

Kernbegrippen:
Customer first - CMO - B2B - B2B2C - B2C - Digitale marketing en communicatie - Digitale transformatie - Agile - Growth marketing - Customer journey - Customer experience - Omnichannel - Campaigns - Lead generation - Marketing automation - CRM - Branding - Content - Storytelling - E-commerce - PIM - SEA - SEO - Social media