B-to-B-Marketingcongres met Maarten Bouwhuis

Over Ger Nijkamp

Ger Nijkamp bouwt merken, beleving en conversie. Expert in de effectieve en meetbare inzet van content, kanalen en digitale techniek op basis van een gedegen strategie. Helpt door nuchtere analyse, helder advies en praktische implementatie. Kent in brede zin van het woord alle (on)mogelijkheden en effecten van digitale kanalen als drager van online conversie, conversatie, marketing en communicatie van proposities, producten en identiteiten. Weet hoe je met programma’s, processen en planning dit voor organisaties duidelijk richting geeft. Deelt graag door hierover te schrijven en spreken.

Het effectief overbrengen van het merk of propositie en de opgeroepen aandacht omzetten in meetbare conversie vereist een slimme mix van on- en offline (sociale) media en bijbehorende communicatie tactieken. Wisselende combinaties van content, dialoog, vormgeving en techniek vragen om brede, strategische maar vooral ook praktische kennis en een sterk inzicht om doelgroepen te bewegen. Een combinatie van denken, doen en weten aan welke knoppen er moet worden gedraaid. Daarbij begrijpen hoe processen, profielen en afdelingen hierop inricht moeten worden zodat ze efficiƫnt en effectief kunnen opereren.

Specialismen: marketing en communicatie management, strategie, processen en organisatie. Digital marketing, communicatie en advertising, social media, customer journey, content marketing, marketing automation, storytelling, corporate identity, ecommerce, product branding en content creatie management.