Content Marketing Awards CMTA organisatoren Bas Vlugt en Peter Wybenga van Marketing Report.
|

Content Marketing Awards in PHIL Haarlem

Wát een weergaloze editie van de Content Marketing Awards CMTA mochten we woensdag 6 november beleven! Niet in de laatste plaats door de fantastische setting in de Stadsschouwburg & PHIL Haarlem. Medals uitreiken in de historische theaterzaal, Medailles tijdens een groots diner met alle deelnemers óp het podium. Vakgenoot Carien de Bas praatte de avond opvallend soepel aan elkaar – ook (of juist) bij ongeplande momenten in het programma.

Héérlijk om deze avond als jurylid samen met o.a. Henri Lessing, Robert Schueler, Stephan van Velthoven, Luuk Ros, Carlijn Postma, Anja Corbijn van Willenswaard, Irma Machielse, Yossip de Jong en natuurlijk organisatoren Bas Vlugt en Peter Wybenga van Marketing Report te mogen doorbrengen.

We vierden dit feestje met de top van contentmarketing in Nederland. Somention won twee Gouden Awards voor de campagnes ‘Solliciteren met je bestie’ (B2E) en ‘AI in de mix’ (Vernieuwing met AI) en ontving Zilver voor ‘Talk of the Town’. De jury prees hun innovatieve AI-gebruik en doelgroepgerichte benadering. Fightclub ontving Goud in de categorie B2B en voor de eigen bureaucampagne, plus Zilver in de categorie ‘Vernieuwing met AI’. Hun guerrilla-aanpak en creatieve strategie maakten indruk.

N=5 pakte Zilver in de categorie B2C en de non-profit, en scoorde drie Medals. Hun campagnes boden relevante, inzichtvolle content gericht op millennials en maatschappelijke thema’s. The Invaders verwierven Goud voor ‘ModTheVeg’ en Brons voor ‘Operation Aorta’, waarmee ze effectief de gamingdoelgroep bereikten.

Andere winnaars waren Truus, iO, The Fat Lady en ACT.agency, die erkenning ontvingen voor creatieve video’s, impactvolle podcasts, influencer inzet en doeltreffende distributiestrategieën. Het vakmanschap en de vernieuwende kracht spatte van de cases af, met een bijzondere focus op storytelling en technologie. Een volledig verslag van de uitreiking en alle cases kun je hier vinden op Marketing Report.

Op naar volgende editie: zet het inzenden van jouw cases medio augustus 2025 maar alvast op de agenda van jouw team..!

Vergelijkbare berichten

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *