Contentmarketing geeltje
| |

Content is geen doel op zich

Waar ga jij het over hebben..? Het aansprekend vertellen van verhalen rond het bedrijf, product of dienst zijn de essentie van al het (potentiële) klantcontact geworden. Toch blijkt het nog vaak lastig niet te vervallen in promotionele kreten, intern jargon, technische specs of vanuit het eigen perspectief te redeneren, in plaats dat van de doelgroep. 

Content op zichzelf is geen doel. Goede content vormt een aanleiding om na te denken, ergens over te praten, te delen. Wat je vertelt en hoe je dat consistent communiceert vormt het fundament. Zorg dus dat jouw verhaal oprecht en authentiek aanspreekt, bindt en boeit. Zodat je alleen échte interesse meet en rapporteert. Wat is jouw verhaal..?

Tip: Je kunt alle ‘Geeltjes Van Ger’ én alle interessante reacties hierop van vakgenoten simpel terugvinden via de hashtag #geeltjevanger op Linkedin en Twitter.

Vergelijkbare berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *