Doorgaan naar inhoud
Ger Nijkamp

Ger Nijkamp

Moderne Marketing & Communicatie

  • Home
  • Over
  • Archief
Ger Nijkamp
Ger Nijkamp
Moderne Marketing & Communicatie
  • Content Marketing Awards CMTA organisatoren Bas Vlugt en Peter Wybenga van Marketing Report.
    Content Marketing | Evenement

    Content Marketing Awards in PHIL Haarlem

    DoorGer Nijkamp 7 november 20241 december 2024

    Wát een weergaloze editie van de Content Marketing Awards CMTA op een fantastische locatie mochten we dit jaar weer beleven..!

    Lees meer Content Marketing Awards in PHIL HaarlemDoorgaan

  • Jury Voorzitters Content Marketing Awards 2023 Anja Corbijn, Carlijn Postma, Bart Prins, Ger Nijkamp
    Content Marketing | Evenement

    Content Marketing Awards 2023

    DoorGer Nijkamp 2 december 202324 augustus 2024

    Met een recordaantal inzendingen was de uitreiking van de Content Marketing Awards 2023 (CMTA) Op 28 november zijn in Beeld en Geluid in Hilversum een feest.

    Lees meer Content Marketing Awards 2023Doorgaan

  • NIMA B2B Xchange evenement, 23 november 2023 in Breda bij CM.com
    Evenement | Marketing | NIMA

    Werk aan de B2B-marketingwinkel

    DoorGer Nijkamp 23 november 202322 januari 2024

    Verslag van het NIMA B2B Xchange kennis en netwerk evenement, 23 november bij CM.com in Breda. Waarbij ‘hoe dan’ de grote vraag bleek.

    Lees meer Werk aan de B2B-marketingwinkelDoorgaan

  • Geeltje Van Ger 95% van alle bezoek blijft anoniem maar is wel een potentiele klant. Zorg dat je voor hen relevant bent.
    Content Marketing | Geeltje Van Ger | Visie

    Maak onbekend juist wél bemind

    DoorGer Nijkamp 6 oktober 202322 januari 2024

    Het interesseert niemand iets hoe fantastisch en geweldig jij jouw eigen bedrijf, product of dienst (niet) vindt. Echt niet.

    Lees meer Maak onbekend juist wél bemindDoorgaan

  • MarTech Festival Utrecht 2023
    AI | Data | Evenement | Marketing

    MarTech Festival 2023

    DoorGer Nijkamp 25 september 202325 september 2023

    Verslag van de eerste editie van MarTech Festival: een congres over marketing technologie. Wéér een nieuw congres. Heeft dat naast alle reeds bestaande congressen wel bestaansrecht?

    Lees meer MarTech Festival 2023Doorgaan

  • Apple Vision Pro
    Strategie | Visie

    Bedrijven worden software

    DoorGer Nijkamp 15 september 202315 september 2023

    Klanttevredenheid bereik je niet met software. Dat is slechts een middel. Mensen, werkwijzen, content en conversatie is wat publiek en de doelgroep ervaart.

    Lees meer Bedrijven worden softwareDoorgaan

  • Leadgeneration leads genereer je niet
    Content Marketing | Geeltje Van Ger | Visie

    Leads genereer je niet

    DoorGer Nijkamp 2 augustus 202322 januari 2024

    Vanwege de één of andere rare reden zijn we gaan denken dat je ‘leads kunt genereren’. Daarmee kweek je louter weerstand en kost het steeds meer moeite te blijven scoren. Dat ligt niet aan Marketing Automation, maar hoe je het inricht en toepast.

    Lees meer Leads genereer je nietDoorgaan

  • AI marketing communicatie doos van pandora pandoras box
    AI | Data | Strategie | Visie

    Strategisch voorsorteren op AI voor DGA, directie of MT

    DoorGer Nijkamp 9 juli 202315 september 2023

    Ga er niet stilzwijgend vanuit dat marketing en communicatie medewerkers kennisontwikkeling rond AI in hun vrije tijd ‘erbij doen’ of adoptie op de werkvloer vanzelf gaat. We staan voor enorme kansen. Wacht niet tot concurrenten ze eerder kunnen benutten.

    Lees meer Strategisch voorsorteren op AI voor DGA, directie of MTDoorgaan

  • © Amine M'siouri https://www.pexels.com/nl-nl/foto/menigte-van-mensen-zwart-wit-foto-2246258/
    Content Marketing | Strategie

    Content marketing: kansenfestival in tijden van crisis

    DoorGer Nijkamp 9 maart 202315 september 2023

    Consumenten en bedrijven hebben toekomstverwachtingen radicaal moeten bijstellen. Van een ‘alles-kan’ economie zijn we in een ‘veel-is-lastig’ situatie terecht gekomen. Hoe ga je met marketing en communicatie om met deze trendomslag en kan je deze zelfs goed benutten?

    Lees meer Content marketing: kansenfestival in tijden van crisisDoorgaan

  • Upfront Podcast
    Communicatie | Marketing | Strategie | Visie

    Leren van de Upfront aanpak

    DoorGer Nijkamp 7 maart 202329 september 2023

    Een aflevering van een podcast waarbij je de vaak ongrijpbare afstand tussen huidige instituties, zakelijke structuren en jongere ondernemende generaties bijna kunt vastpakken. Letterlijk ‘Food For Thought’ voor iedereen binnen PR, communicatie, marketing of sales.

    Lees meer Leren van de Upfront aanpakDoorgaan

  • Contentmarketing geeltje
    Content Marketing | Geeltje Van Ger | Visie

    Content is geen doel op zich

    DoorGer Nijkamp 2 maart 20233 augustus 2023

    Content op zichzelf is geen doel. Goede content vormt een aanleiding om ergens over te praten. Zorg dat jouw verhaal oprecht en authentiek aanspreekt, bindt en boeit. Zodat je alleen échte interesse meet en rapporteert.

    Lees meer Content is geen doel op zichDoorgaan

  • Ger Nijkamp bij de uitreiking van de CMTA in Hilversum
    Communicatie | Content Marketing | Marketing

    Content marketing: een dun laagje chroom…?

    DoorGer Nijkamp 10 januari 202325 september 2023

    Marketing, communicatie en advertising: is het allemaal ‘content marketing’ geworden? De ene discipline is zeker de andere niet en dient doorgaans andere doelen. Wat is content marketing en de essentie erachter en hoe ga je daar als organisatie mee om?

    Lees meer Content marketing: een dun laagje chroom…?Doorgaan

  • Content Marketing The Awards
    Content Marketing | Evenement

    Feest..! Content Marketing The Awards (CMTA) 2022

    DoorGer Nijkamp 29 november 202225 september 2023

    In de laatste maanden van 2022 mocht ik de B2B, B2C en B2E jury van de Content Marketing The Awards voorzitten. In het betoverende gebouw van Beeld en Geluid in Hilversum maakte René Mioch de winnaars bekend.

    Lees meer Feest..! Content Marketing The Awards (CMTA) 2022Doorgaan

  • Internal Digital Communications Summit
    Communicatie | Evenement

    Internal Digital Communications Summit 2022

    DoorGer Nijkamp 19 september 202225 september 2023

    De panel discussie tijdens de Internal Digital Communications Summit 2022 in De Balie in Amsterdam waaraan ik heb deelgenomen ging over ‘extreme listening’. Niet naar externe doelgroepen, maar juist naar de eigen interne medewerk(st)er.

    Lees meer Internal Digital Communications Summit 2022Doorgaan

  • Media consumptie
    Media | Strategie

    Verschuivingen mediagebruik editie 2020-2021

    DoorGer Nijkamp 15 september 202225 september 2023

    Ofcom geeft ons jaarlijks een zeer waardevol inkijkje in mediagebruik binnen doelgroepen. De smartphone heeft de rol van algemene en centrale informatie voorziener overgenomen. Met als logisch gevolg dat alle overige mediaconsumptie dat initiële gedrag grotendeels volgt.

    Lees meer Verschuivingen mediagebruik editie 2020-2021Doorgaan

Paginanavigatie

1 2 3 Volgende paginaVolgende
  • Cookiebeleid
  • Privacybeleid
  • Archief
LinkedIn Twitter Facebook Instagram E-mail

© 2025 Ger Nijkamp

Cookies beheren
Voor een goede gebruikservaring gebruik ik cookies om informatie over het apparaat waarmee je deze site bezoekt op te slaan en/of te raadplegen. Door toestemming te geven kan ik gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of deze intrekt, kunnen bepaalde functies binnen de website wellicht niet correct werken.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}
Scroll naar boven
  • Home
  • Over
  • Archief
Zoeken